SEO pravila za popolno onsite optimizacijo spletnih strani

Optimizacija spletnih strani se deli na dve vrsti SEO: onsite in offsite. Onsite optimizacija je optimizacija, ki je aktivna direktno na spletni strani, ki jo želimo višje uvrstiti med spletnimi rezultati, medtem ko offsite optimizacija deluje zunaj targetirane spletne strani. Onsite optimizacija velja kot temelj SEO, saj brez nje ne moremo nikakor pridobiti dobre uvrstitve na težjih ključnih besedah. V tem članku bomo zato predstavili SEO pravila za popolno onsite optimizacijo.

Več: Kaj je SEO

Ključne besede

Onsite optimizacijo začnemo tako, da določimo svoje cilje. To naredimo tako, da določimo na katero ključno besedo bo ciljala naša spletna stran. To se mogoče ne sliši zapleteno, ampak moramo pri tem procesu upoštevati vse lastnosti ključnih besed, da najdemo ključno besedo, ki je primerljiva za našo spletno stran.

Lastnosti ključnih besed, ki jih moramo pregledati so:

  • iskalni volumen,
  • težavnost ključne besede ter
  • iskalni namen.

Iskalni volumen je povprečno število ljudi, ki na mesec poišče določeno ključno besedo. Običajno je ta številka zaokrožena na 10 in jo najdemo od 0 do 100.000.000. Iskalni volumen je odvisen od popularnosti ključne besede, od lokacije ter jezika iskanja. Iskalni volumen za ključno besedo lahko izvemo s spletnimi orodij, kot sta ubersuggest ali keyword surfer.

Težavnost ključne besede nam preprosto pove, kako težko se je na določeni ključni besedi uvrstiti na visoka mesta. Običajno je težavnost vzporedna iskalnemu volumnu, kar pomeni, da višji kot je iskalni volumen, težje se je visoko uvrstiti na ključno besedo. Ker to ni vedno res, je dobro, če tudi težavnost pregledamo posebaj. Na srečo lahko težavnost ključne besede najdemo s enakimi SEO orodji kot iskalni volumen (ubersuggest, keyword surfer).

Iskalni namen je namen ljudi, kadar poiščejo določeno ključno besedo. Ta namen je lahko informacijski, kadar ljudje želijo najti nek podatek. Lahko je nakupni, kadar želijo stranke opraviti spletni nakup. Iskalnih namenov obstaja veliko, pomembni pa vam morajo biti le tisti, na katere cilja vaša spletna stran. Iskalni namen odkrijemo tako, da s anonimnim iskalnikom, kot je startpage pregledamo 3 do 5 najbolje uvrščenih spletnih strani na ključni besedi.

Primer uporabe ubersuggest na ključni besedi tens

SEO orodje ubersuggest bomo za primer uporabili na ključni besedi tens. Na spodnji sliki lahko vidite rezultate. Na desni strani ob iskalnem polju lahko vidite, da smo pred iskanjem določili lokacijo in jezik iskanja. Tako lahko dobimo rezultate, ki se prilagajajo lokaciji naših ciljanih strank.

seo pravila

Ključna beseda tens ima iskalni volumen 880 ljudi na mesec, kar je nadpovprečno za slovensko ključno besedo, še posebej ker gre za tujko. Tens je namreč električni simulator živcev, ki ga prodaja veliko spletnih trgovin. Ena izmed takšnih spletnih trgovin je lekarna-soča.si, ki tens prodaja za 192,09€.

Na žalost orodje ubersuggest ni popolnoma brezplačno. Brez plačila imamo dostop le do treh iskanj na dan, te iskanje pa nam podajo le omejene informacije. Če vas moti plačilo vam zato bolj priporočamo orodje keyword surfer, ki je popolnoma brezplačno na google trgovini.

SEO pravila za ključne besede

Po izbrani ključni besedi, moramo to ključno besedo vnesti v našo spletno stran. To moramo narediti po določenih pravilih, da nas spletni iskalniki zaznajo za kvalitetno spletno stran. Ker je trenutno najbolj uporabljen spletni iskalnik google, bomo kot primer predstavili pravila za spletno optimizacijo na googlu.

Začnemo s vnašanjem ključnih besed v vsebino spletne strani. Vsebina spletne strani mora že sama biti dovolj obširna. Količina vsebine, ki je potrebna za visoko uvrstitev je minimalno 300 besed. Število besed se viša s težavnostjo ključne besede. Povprečni offsite članek v sloveniji bi naj imel vsaj 800 besed, onsite spletne strani pa morajo imeti preko 1000 besed.

V vsebino moramo nato vključevati ključne besede. Ključne besede se morajo v besedilu ponoviti tolikokrat, da zasedajo od 0,5% do 2,5%. Nato moramo ključne besede vključiti še v naslove ter v podnaslove spletne strani. To naredimo zato, da spletnim iskalnikom in bralcem predstavimo, da se držimo naše teme.

Ključno besedo moramo vključevati tudi v druge medije na naši spletni strani. Na primer, ključno besedo lahko na veliko načinov vključimo v slike. Slike lahko poimenujemo po ključni besedi na katero ciljamo, preden jo naložimo na svojo spletno stran. Ključno besedo lahko uporabimo v alter tekstu slike, ki jo uporabimo na spletni strani. Ključno besedo lahko celo vnesemo v samo vsebino slike, kar bi naj nekateri algoritmi uvrščanja zaznali.

Ključne besede lahko vključimo tudi v video posnetke, ki jih naložimo na spletno stran. Lahko tudi gradimo povezave do platform z video posnetki, kot je youtube in tako povežemo ključno besedo s našo spletno stranjo.

Uporabljena SEO pravila na norma.si

Na spletni strani začimbe norma.si lahko zelo očitno vidimo, kako poteka njihova onsite optimizacije glede na zgoraj našteta SEO pravila. Opazimo lahko omembe ključne besede začimbe po celotni spletni strani, v naslovih, v vsebini ter na slikah.

seo pravila

Spletna stran je prodajna, zato cilja na ključno besedo s nakupnim iskalnim namenom. Na tej spletni strani norma.si prodaja začimbe in ker ima ključna beseda začimbe iskalni volumen 1000 ljudi na mesec, mora biti onsite optimizacija spletne strani popolna. Zato lahko vidimo, da spletna stran upošteva vsa možna SEO pravila.

Ostala SEO pravila

Seveda obstajajo tudi SEO pravila, ki se ne zavezujejo na ključno besedo spletne strani. Te pravila lahko najdemo na informativnih SEO spletnih straneh, kot je SEO-Praktik.si. SEO praktik je še posebaj znan po ponudbi šolanja o optimizaciji spletnih strani. Ponuja tudi offsite optimizacijo ter splošno znanje o SEO iz iskušenj.

Med ostala SEO pravila spadajo:

  • Vključevanje povezav v svojo spletno stran. Zelo pomembno je, da vaša spletna stran vsebuje vsaj nekaj notranjih in nekaj zunanjih spletnih povezav. Z notranjimi povezavami podpiramo svojo spletno stran in ohranjamo stranke na svoji domeni. Z zunanjimi povezavami pa prikažemo vire ter potrdimo, da je naša spletna stran aktivna.
  • Urejen zunanji izgled spletne strani. Vsaka spletna stran mora imeti urejen zunanji izgled, pod to spada SEO naslov ter meta opis. SEO naslov mora seveda vključevati ključno besedo in mora biti pravilne dolžine, da ga lahko spletni iskalniki prikažejo med ostalimi rezultati. Tudi meta opis mora vključevati ključno besedo ter mora imeti vsaj 120 znakov.
  • Urejenost in raznolikost vsebine. Vsebina mora biti raznovrstna, kar pomeni, da moramo najti pravilno ravnovesje med količino teksta, slik ter ostalih medijev. Slike ter druge medije moramo postaviti med besedilo tako, da bralci niso preobremenjeni s količino podatkov.

Najboljši primer vseh teh pravil lahko vidimo na spletni strani klubske mizice, kjer avtorji pohištva123 vrhunsko izvedejo onsite optimizacijo. Njihov onsite SEO ima fokus na ključni besedi klubske mizice, saj prodajajo klubske mizice, najboljša lastnost spletne strani pa je, da jo lahko celo pregledamo in najdemo vsa SEO pravila, ki smo jih našteli v tem članku.

Ker se algoritmi uvrščanja spletnih strani vedno znova posodabljajo je dobro, da imate konstanten vir informacij o SEO. Najbolj vam priporočamo izobraževalne youtube kanale, ki so posvečeni SEO informiranju.

Viri :

 

1 – Off site optimizacija

2 – Spletna optimizacija

3 – Spletni marketing na vgradneomare.eu

4 – Kako razvijamo spletno stran Mizarstvo.si

5 – Marketing na Omega3.si

6 – Razvoj spletne strani otroškesobe.com

7 – Digitalni marketing na Trnulja

8 – SEO na magus.si