Optimizacija spletne strani in seo

Če smo že na naši spletni strani, v prispevku Optimizacija te spletne strani za traktorje, omenili nekaj iztočnic, ki bralcem in spremljevalcem naše spletne strani, lahko kaj več povedo o tem kako optimizirati spletno stran in na sploh kako zastaviti sploh spletni nastop določene internetne strani, v prispevku, v nadaljevanju, omenjamo še dodatne nasvete, ki vam pri vašem spletnem nastopu, lahko dodatno koristijo.

Optimizacija spletnih strani – najpogostejša vprašanja

Čemu sploh služi optimizacija spletne strani?

Namen optimiziranja spletnih strani je v tem, da s pomočjo optimizacijskih metod in tehnik, dosegamo boljšo uvrščenost naše spletne strani v različnih iskalnikih, s čimer se poveča vidnost naše spletne strani na točno določene, nam pomembne besede (t.i. ključne besede).optimizacija spletne strani seo

S pomočjo optimizacijskih tehnik (imenovane tudi SEO), dosegamo, da naša stran napreduje po lestvici prikazov v iskalniku Google (in drugih iskalnikih), hkrati pa je spletna stran vidna tudi na vedno več različnih ključnih bessed.

Priporočamo še: kako optimizirati spletno stran

Katere tehnike in metode vključuje optimizacije spletnih strani?

Med najbolj uporabljanje metode optimiziranja spletnih strani sodi priprava vsebin, po nekaterih zakonitosih (seo smernice) z namenom, da dosegamo oz. izboljšujemo optimizacijske cilje.

Najpomembnejše in najpogostejše seo smernice za pripravo spletnih vsebin na pravilen način so:

  • uporaba meta opisov
  • uporaba seo naslova
  • vključenost ključnih besed v iskalniku Google
  • uporaba alt oznak v slikah v vsebini
  • uporaba poglavij

Med naprednejše optimizacijske metode pa sodijo še:

  • pravilno interno in zunanje linkanje spletnih strani med seboj
  • uporaba sinonimov pri kreaciji spletnih vsebin
  • označevanje oznak, itd…

Kako vidimo ali optimizacija prinaša rezultate?

SEO rezultate najlažje vidimo skozi povečevanje organskega obiska na spletni strani (za to je priporočljivo odpretei Googlovo analitiko), hkrati pa lahko z različnimi plačljivi in brezplačnimi orodji pogledamo tudi kje se trenutno nahaja v iskalniku Google, naša spletna stran, na točno določeno ključno besedo.

SEO optimizacijski rezultati so praviloma definirani v obliki dosežene pozicije spletne strani na točno določeno besedo ter v količini obiskovalcev, ki obiščejo našo spletno stran.

Ali za uspeh v prodaji zadošča optimizacija spletne strani?

Ne.

Medtem, ko seo aktivnosti pomagajo k večji vidnosti in obiskanosti spletne strani, strogi SEO ne vpliva konverzijo posamezne spletne strani.

Metode in tehnike, ki so potrebne za izboljševanje konverzije posamezne spletne strani (npr. povečanje prodaje), vključujejo še upoštevanje uporabniške izkušnje, izvajanje A/B testov, natančno spremljanje rezultatov seo optimizacije ter številna optimiziranja že dobro uvrščenih vsebin v iskalniku.

Ni nepomembno, da na izboljšanje konverzije vpliva tudi sposobnost pritegovanja in jasnega ter enostavnega predstavljanja rešitev v vsebinah, ki se prikazujejo našim spletnim obiskovalcem.