Optimizacija spletne strani za traktorje

Ker smo že na spletni strani Limb.si, kjer je pretežno govora o traktorjih in kmetijski mehanizaciji, in, ker je spletna stran Limb v svoji preteklosti gostovala vsebine slovenskega podjetja, ki se je ukvarjal s proizvodnjo prvega slovenskega traktorja, tokrat, nova ekipa, na tej spletni strani (ki pa se pretežno ukvarja s spletno optimizacijo -SEO), opisuje kako poteka npr. optimizacija spletne strani za traktorje.

Optimizacija spletne strani za traktorje

Dober seo (se pravi, optimizacija spletne strani), se vedno začne najprej z dobro raziskavo besed.

Če bi torej neko podjetje želelo preko spleta prodajati traktorje, je treba najprej sploh na spletni trg pogledati, katere so tiste besede, ki jih vtipkujejo potencialni kupci in interesenti za nakup traktorja.

Raziskava ključnih besed

S pomočjo keyword plannerja in pa drugih orodij (recimo keyword revealer), tako najprej pogledamo besede, ki jih ljudje v povezavi s traktorji tudi vtipkujejo v Google.

Ta orodja nam pokažejo iskalni volumen za posamezne besede, povezane s traktorji in na podlagi te analize najprej hitro ugotovimo na katere besede se sploh splača izvajati spletna optimizacija za traktorje.

Optimizacija spletne strani za traktorje

Na podlagi analize ključnih besed, se nato zastavi strategija priprave vsebin, na posamezne ključne besede.

Onsite SEO

Ker traktorji niso produkt, za katerega bi se kupec kar takoj odločil, za nakup kar direktno preko spleta, je treba strategijo objav vsebin prilagoditi drugemu cilju, kot je iskanju kupcev direktno.

To pa pomeni, da bomo vsebine na spletni strani pisali tako, da bodo informirale o novostih in zanimivih informacijah v zvezi s traktorji – na ta način pa se nam bo polnila baza prejemnikov naših novic, ki jih bomo enkrat na teden ali mesec pošiljali naši bazi.

Z vsebinami, ki jih seveda pravilno in po SEO pravilih tudi pripravimo, pritegujemo obisk na spletno stran. Da dosežemo to, pa moramo pravilno izvajati onsite seo optimizacijo.

S pravilnim onsite seo pristopom bo obisk naše spletne strani o traktorjih začel naraščati.

Zdaj je naslednja naša naloga, da ta obisk spremenimo v našo bazo rednih prejemnikov npr. e novic.

Te e novice pa bodo kasneje enkratna priložnost za informiranje, obveščanje o akcijah, novostih o naših traktorjih in podobno.

Ko je enkrat zaradi pisanja on site seo vsebin v povezavi z našim produktom, torej traktorjem, prometa na spletni strani dovolj (recimo nad 200 obiskovalcev na dan), ponudimo obiskovalcem brezplačno vleko recimo kataloga ali najboljših nasvetov iz področja kmetijske mehanizacije.

Seveda v zameno za njihov (delujoč) elektronski naslov.

Tako se nam začne polniti baza elektronskih naslovov – ta pa bo vedno večja, več kot bo vsebin na spletni strani.

Viri za onsite SEO: (1, 2, 3)

Offsite SEO

Nato sledi napad na težke ključne besede. To seo stroka in vsi, ki se ukvarjajo s spletno optimizacijo, imenujejo, offsite seo aktivnosti – katerih glavni namen je, da spletno stran uvrstijo v Googlu čim višje na tiste ključne besede, ki imajo največje iskalne volumne.

Višje kot smo uvrščeni na težke in bolj pogosto vtipkane besede, več se na našo spletno stran priteče prometa in posledično se nam hitreje polni baza prejemnikov naših e novic.

Če vas zanima optimizacija spletne strani za traktorje in menite, da s svojo stranjo niste dovolj spletno vidni, predlagamo, da se preko zgornjih povezav povežete s seo optimizatorji.

Viri za offsite SEO: (1, 2, 3)