Team building delavnica kako najti kupce

Tukaj je objavljen zapis, ki predstavlja nadaljevanje tistega, v katerem smo opisovali team building dogodke podjetja, v preteklosti. Ta članek smo objavili na tej povezavi. Predstavljen je dogodek z naslovom Team building delavnica kako najti kupce.

Sicer pa gre za isto team building delavnico, ki je v podjetju bila namenjena predvsem iskanju odgovora na vprašanje kako najti kupce. Team building delavnico je organiziralo podjetje ETC Adriatic, ki že več kot desetletje ponuja številne team building ideje za podjetja raznovrstnih storitvenih in produktnih dejavnosti.

Povzetek iz team building delavnice o tem kako najti kupce

team building delavnica kako najti kupceNi nujno sicer, da vam bo članek odgovoril točno na vprašanje kako najti kupce, še posebej nove, a vseeno. Ko se gremo spletne prodaje, je včasih bolje, da skrbno pazimo na to, da nam ne odtekajo obstoječi.

Kako najti kupce?

Kako sploh vedeti, ali imate vsaj  potencialne kupce?

Preden si sploh poskušamo odgovoriti kako najti kupce, moramo vedeti o kakšni številki novih kupcev, se v bistvu pogovarjamo, saj je nemogoče na koncu aktivnosti, ki jih bomo izvajali za iskanje novih kupcev, oceniti svoj rezultat, če ne vemo koliko sploh imamo obstoječih kupcev.

Namreč: kako smo sploh lahko prepričani, da moramo iskati nove kupce, če ne vemo koliko imamo obstoječih?

Če nimamo pojma koliko strank imamo, kako točno lahko sploh načrtujemo porast?

Ker, četudi se lotimo odgovora kako najti kupce, nam noben rezultat ne bo všeč.
Ker ga ne bomo imeli s čim primerjati.

Zakaj bi se iskanja novih kupcev v tem primeru sploh lotili?

Prvi korak za iskanje novih kupcev je zato:

V točno določenem mesecu prešteje vse kontakte (brez predsodkov o tem kdo je, kdo bo, kdo morebiti bo, kdo bi lahko bil, in podobno).

Kontakti, ki so vstopili v trgovino, kontakti, ki so prispeli čez telefon, kontakti, ki so pisali preko e pošte, kontakti, ki so nas (ali smo jih) ogovorili na sejmu, kontakti, ki so nas (ali smo jih) ogovorili na ulici, kontakti od drugod,…

Seštejte vse.

Pri čemer se osredotočite na to, da velja za vse, ki boste šteli, enako pravilo in konsenz kaj je to kontakt. Da ne boste dobili 3000 potencialnih kontaktov in 20.000 možnosti kontaktiranja iz telefonskih imenikov in podobno.

Da bo vsem jasno, da štejejo isto reč (za primer je lahko kontakt oseba, ki pusti telefonsko številko in email naslov).

kje najti nove kupce

Ko imate tako preštete kontakte po različnih kanalih (vhodih), recimo:

  • 300 preko telefona
  • 200 čez elektronsko pošto
  • 200 čez FB
  • 13.000 obstoječih kupcev
  • itd,….

se lahko rodi že kar nekaj idej od kod dobiti kupce.

Zdaj, ko je “vrednost ” ovrednotenja kanalov novih kontaktov (sledi) znana, vam bo najbrž hitro v interesu, da se vodenje (štetje) avtomatizira.

Da vam ne bo potrebno šteti ravno vsak mesec znova, ali ne?

Po dveh, treh mesecih, ko je ročno preštevanje odpadlo, podatki pa vseeno so, posameznemu kanalu samo “prilepite” čimbolj natančen mesečni strošek za to.

Recimo: “da pridobimo 300 kontaktov čez telefon, nas to mesečno stane neto….”.

Zdaj že imate podatke o tem koliko stane kateri kanal in kaj iz katerega kanala za kakšen denar, smete pričakovati. Kar pomeni, da bo odločitev o tem kako najti kupce, lažja. Ker bodo osnova za njo podatki, in ne intuicija posameznikov ali “močnejša” beseda morda sodelavca z najdaljšim delovnim stažem ali jezikom.

Preprosto.

Priporočamo še: Kako dobiti svojih prvih 10 strank? – video

Oznake besedila: team building delavnica kako najti kupce