Čajna kuhinja v traktorskem podjetju

Če smo že v prispevkih Pisarniški in proizvodni prostori slovenskega traktorja ter Ideje za traktorje v obliki postelj in spalnic, govorili o pohištvu, povezanem s traktorsko branžo, nadaljujmo ta prispevek s tem, da predstavimo še čajno kuhinjo, pohištvo in jedilnico v nekdanjem slovenskem traktorskem podjetju.

Čajna kuhinja v traktorskem podjetju

Čajna kuhinja v traktorskem podjetju

Jedilnica z glavno kuhinjo je bila za delavce proizvodnje in montaže traktorjev ter tudi pisarniške delavce in upravo, skupna, skupaj z jedilnico in kuhinjo delavcev in zaposlenih v sosednjem podjetju (sosednji hali) istega lastnika, kjer pa so proizvajali gumijaste izdelke.

Malica in kosilo, kot je v navadi za vse večje firme z več proizvodnimi delavci, je bila v času od 10.30 pa do 11.00, kuha pa kot je tudi v navadi in slovesnki praksi, odlična, močna in iz dneva v dan raznolika.

Jedilniški prostori so zajemali več klasičnih miz, postavljenih skupaj, tako, da je lahko skupaj obedovalo za eno mizo več zaposlenih hkrati, kuhinja pa je delovala po principu samopostrežbe.

S pladnjem si se preprosto sprehodil ob vitrinah z aktualno ponudbo, vsak dan je bila na voljo večja ponudba različnih toplih malic in kosil, nekaj na žlico, vegetarijanska hrana in pa tudi sadje in pijača.

Pri vsakem obroku je bila v ponudbi tudi sladica.

Kuhinja je bila izdelana klasično jedilniško, veliko, kot se za velike kuhinje za delavce in večja podjetja tudi spodobi, je pa traktorska upravna ekipa imela svojo manjšo, čajno kuhinjo, tudi v upravnih prostorih. Ta pa je služila bolj za pripravo hitrih vmesnih kavic in čajev in pa za kakšno pogostitev, ko so se v podjetje napovedali poslovni partnerji (npr. dobavitelji ali prodajni agenti iz drugih držav, kjer se je slovenski traktor, tudi prodajal).

Čajna kuhinja je bila v bistvu podaljšek konferenčne sobe, v kateri pa so se organizirali še nekateri drugi dogodki, povezani s podjetjem, npr. praznovanje kakšnih rojstnih dni, pa praznovanje novega leta ali kakšnega posebej specifičnega poslovnega uspeha (večje prodaje, ipd…).

Obenem je čajna in poceni, majhna kuhinja služila tudi za to, da so se v njej pripravljali prigrizki za prireditve, ki jih je podjetje v promocijo traktorja organiziralo tudi na svojem dvorišču. In pa za prireditve, ki so bile povezane s demonstracijami in predstavitvami slovenskega traktorja, po Sloveniji.